نسیم فایل

فروشگاه محصولات مجازی نسیم فایل

پکیج آموزش گام به گام کسب درآمد از بورس


پکیج آموزش گام به گام کسب درآمد از بورس

در این روش به شما آموزش می دهید که چگونه با بازار بورس و اوراق بهادار کشور عزیزمان ایران آشنا شوید و کار کنید:

ما فایل های زیر را برای شما تدارک دیده ایم:

  • آموزش گام به گام بورس
  • نمونه سوال آزمون کارگذاری
  • نرم افزاری برای تحلیل داده های بورس تهران

 

بورس بهترین مکانی است که شما با هر میزان سرمایه می توانید کار خود را با مالکیت خویشتن آغاز کنید و به مرور زمان آن را افزایش دهید به طوري که برخی از افراد با پس انداز و بخشی از حقوق ماهیانه خود این کار را انجام می دهند .به علت قانون مند بودن این بازار امکان تقلب و ازدست رفتن سرمایه تقریبا نزدیک به صفر است و سرمایه گذار با خیال راحت سرمایه خود را به گردش در می آورد.
از دیگر مزایاي بازار بورس آن است که سرمایه گذار هر زمان که نیاز به برداشت پول خود داشته باشد با فروش سهام خود ظرف مدت چهار روز کاري مبلغ بدست آمده از فروش سهام را دریافت می کند.
باتوجه به پیشرفت فناوري و افزایش استفاده از اینترنت این امکان بوجود آمده است که افراد بدون نیاز به حضور در تالار بورس و یا کارگزاري ها مبادرت به انجام معامله نمایند و از طریق اینترنت به خرید و فروش سهام هاي خود بپردازدند .این امکان از دیگر مزایاي سرمایه گذاري در بورس می باشد که افراد بدون صرف وقت براي رفت و آمد می توانند به اشتغال بپردازند. وجود اطلاعات زیاد درمورد بازار بورس براي کسب اطلاعات در این زمینه نیز از جمله مزایاي بازار بورس می باشد .در این بازار هر فردي که قصد شروع فعالیت و خرید و فروش سهام دارد می تواند با مراجعه به سایت هاي اینترنتی متفاوت و یا خرید کتاب هایی در این زمینه به کسب اطلاعات و افزایش آگاهی بپردازد و با استفاده از آموزش درست بازدهی خود را در این بازار افزایش دهد.

 


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 1177

برچسب های مهم

فروشگاه نسیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما