نسیم فایل

فروشگاه محصولات مجازی نسیم فایل

قالب مارکت پلیس wordpress marketplace theme kiwi


قالب مارکت پلیس  wordpress marketplace theme kiwi

معرفی قالب مارکت پلیس

در این سیستم میتوانید محصولات دیجیتالی و دانلودی را به فروش برسانید و یا حتی بهتر از اون یک فروشگاه حرفه ای همانند تم فارست یا کریتیو مارکت یا مشابه آنها را راه اندازی و با کمک دوستان و همکاران مارکت خودتان را ایجاد نمائید . با کمک دوستان و آشنایان ؟ بلی با قابلیتی که این قالب در اختیار شما قرار میدهد میتوانید سیستم همکاری در فروش (فروشگاه اختصاصی برای هر فروشنده) را با بی نهایت فروشنده طراحی و از فروشندگان کمسیون (مثلا ۱۰% فروش هر محصول) دریافت کنید .

قالب بازارچه ( Marketplace )یک سیستم قدرتمند و فوق حرفه ای می باشد که با کمک افزونه Easy Digital Download توانسته یک سیستم کامل را برای کسانی که تمایل به راه اندازی مارکت های بزرگ دارند آماده کند که با افزودنی هایی که تدارک دیده شده روز بروز پیشرفته تر میشود و همچنین این افزونه ویژه با اکثر درگاههای بانکی ایران از جمله: بانک ملت، ملی، پارسیان، زرین پال ، فراگیت و … هماهنگ شده است که براحتی میتوانید سیستم فروشگاهی خود را به شبکه شتاب وصل و از پرداخت های امن بانکی استفاده نمائید . علاوه بر آن تیم پرو استایل افزونه کیف پول را نیز برای راحتی کار شما عزیزان به این سیستم اضافه کرده است تا با شارژ کیف پول کاربران هزینه محصولات را از کیف پول پرداخت نمایند .

 

برخی از سازگاری های قالب با افزونه ها :

Fes = قابلیت افزودن سیستم چند فروشندگی

Wallet = کیف پول مجازی برای استفاده در خرید محصولات

Reviews = افزودن قابلیت امتیاز ستاره دار به محصولات در دیدگاه های خریدارن

Coming-soon = قابلیت محصولات در آینده نزدیک (بزودی)

Js_Composer = برگه ساز ویژال کامپوزر برای برگه سازی اختصاصی

Sale-price = قیمت متغیر برای جزئیات محصول

Affiliatewp = افزونه بازاریابی و تعریف کمسیون در فروش محصولات فروشگاه

Customer-Dashboard = داشبود اختصاصی ایزی دیجیتال دانلود

wish-lists = افزودن محصول به علاقه مندی ها

و اکثر افزونه هایی که برای توسعه افزونه ایزی دیجتال دانلود ارائه شده است .

قالب وردپرس فروشندگی مارکت پلیس | WordPress Marketplace Theme | طراحی فروشگاه محصولات دیجیتال | قالب مارکت پلیس | قالب وردپرس Marketplace

قالب وردپرس فروشندگی مارکت پلیس | WordPress Marketplace Theme | طراحی فروشگاه محصولات دیجیتال | قالب مارکت پلیس | قالب وردپرس Marketplace

 

 


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1034

برچسب های مهم

فروشگاه نسیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما